BOEM!

Beastie Boys – The Mix-Up

Posted on: juli 5, 2007

Misschien ligt het aan mij, maar ook dit uitstapje van Beastie Boys vind ik net als Pauls Boutique destijds weer bijzonder cool. Meestal komt er niet veel terecht van dit soort platen, de meeste mensen houden toch van deze heren vanwege de schreeuwende vocalen die op deze plaat volledig ontbreken. Ik vind The Mix-Up een intrumentaal meesterwerkje waar weer eens uit blijkt waar de heren ook alweer hun inspiratie vandaan halen. No offense maar zo had “Lefties Soul Connection” ook wel willen klinken volgens mij 😉

DOWNLOADLINKS NA DE BREAK

Laat in de comments even weten wat je er van vindt

2 Reacties to "Beastie Boys – The Mix-Up"

Ga hem sjecken wouter. Vond ze tijdens live earth ook weer 1 van de hoogtepunten.

Skimming the Skum heb ik toen hij uit kwam meteen al gekocht. Ik had Lefties Soul Connection een maandje voor de CD uitkwam live gezien en vond het concert echt geweldig. Studioopname op een CD vind ik dan vaak toch wat minder sfeer hebben. Maar van mij hadden ze op lowlands mogen staan…

Geef een reactie

My Feeds

BOEM! ook als RSS2.0 feed, dat is mèt de plaatjes!

Add to Google

a

My Popularity (by popuri.us)

RSS TV kijken?

  • Er is een fout opgetreden. De feed is waarschijnlijk uit de lucht. Probeer later opnieuw.

drop me some

drop.io: simple private sharing
